iinvisible.blogg.se

Följ min blogg om ett liv som mobbad.

lost

Publicerad 2013-05-31 21:12:36 i Allmänt,

När du väl är där, när du inte orkar någonting längre, bara vill lägga ner allting och ge upp.
Det är då du har alla dina vänner som stöttar dig, och din pojkvän som stöttar dig och det är då din mamma stöttar dig som allra mest.
För det första så har jag inga vänner, för det andra ingen pojkvän och för det tredje ingen bra relation med min mamma, hon hade aldrig förstått hur jag mår, hon tänker bara på sig själv, frågar aldrig mig hur jag mår, hon har aldrig sagt att hon älskar mig.
Jag kan inte leva såhär, men jag vågar heller inte göra någon ändring, jag menar vad fan ska jag säga..?
'' du, mamma.. jag är mobbad i skolan ''
Eller vad? Hur fan ska hon reagera? Kommer hon ens bry sig?
Så många frågor, men inga svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela